Nasze doświadczenie

O powodzeniu każdego przedsięwzięcia decydują przede wszystkim właściwie dobrani ludzie. Stworzyliśmy firmę której klienci odnoszą coraz większe sukcesy. Kompetentny zespół pracowników o wysokich kwalifikacjach zawodowych i dużym doświadczeniu pracuje dla pełnej satysfakcji Klienta.

Począwszy od sierpnia 1991 roku świadczymy usługi serwisowo-materiałowe grupie około 2000 przedsiębiorstw i instytucji. 

1991Początek
działalności
Czytaj więcej
Firma MAGRA Spółka Jawna została założona w 1991 roku jako spółka cywilna. Rozpoczęto wtedy działalność w zakresie usług kopiowania, oprawy dokumentów oraz wydawnictwa w wynajmowanym pomieszczeniu przy ulicy Kubsza 28 w Wodzisławiu Śląskim.
1992Rozpoczynamy
serwis kserokopiarek
Czytaj więcej
Wymogi i zapotrzebowanie rynku skłoniły nas do poszerzenia działalności o sprzedaż kserokopiarek. W oparciu o stałą współpracę z firmą GRAFIX dystrybutora kserokopiarek INFOTEC w 1992 roku rozpoczęliśmy świadczenie usług serwisu kserokopiarek.
1995Współpraca z dystrybutorem produktów Toshiba
Czytaj więcej
W 1995 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą EUROIMPEX S.A. autoryzowanym dystrybutorem Toshiba w Polsce uzyskując Certyfikat Autoryzacji w serwisie kserokopiarek Toshiba.
1996Autoryzacja na sprzedaż i serwis urządzeń koncernu Nashuatec.
Czytaj więcej
Rok 1996 to kolejne zmiany w firmie - otrzymujemy autoryzację na sprzedaż i serwis urządzeń koncernu Nashuatec. Ze względu na intensywny rozwój firmy konieczna była nowa większa siedziba - wtedy też przenieśliśmy firmę do Rybnika na ul. Brzezińską 8 oraz założyliśmy oddział w Gliwicach.
1998Wdrażanie zarządzania
przepływem dokumentów
Czytaj więcej
Od 1998 roku wraz z wprowadzeniem przez Nashuatec na rynek urządzeń cyfrowych rozpoczęliśmy wdrażanie kompleksowych rozwiązań zarządzania przepływem dokumentów papierowych i elektronicznych.
2000Zmiana siedziby
naszej firmy
Czytaj więcej
W roku 2000 po raz kolejny zmieniliśmy siedzibę firmy na ulicę Gliwicką 32 w Rybniku, gdzie mieściły się biura, magazyn, serwis oraz punkt oprawy i kopiowania dokumentów.
2001Magra jako
spółka jawna.
Czytaj więcej
Od 2001 roku firma działa jako spółka jawna.
2003Wprowadzamy do oferty sprzęt komputerowy i usługi informatyczne
Czytaj więcej
Mając na uwadze kompleksową obsługę Klientów od roku 2003 poszerzyliśmy ofertę o sprzęt komputerowy i usługi informatyczne podpisaliśmy umowy dystrybucyjne z ABC-DATA i TECH-DATA największymi dystrybutorami branży informatycznej w Polsce, - oferta obejmuje najnowsze urządzenia i technologie z branży IT.
2007Mamy nową siedzibę
we własnym budynku
Czytaj więcej
Rok 2007 to kolejna zmiana siedziby, tym razem już na własny budynek przy ulicy Wodzisławskiej 55 w Rybniku.
2008Zdobywamy kolejne
znaczące autoryzacje
Czytaj więcej
Rok 2008 zdobywamy autoryzację firmy Zebra oraz Kyocera - Mita
Poprzedni
Następny

Obszar działania

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju. Dzięki sprawności działu logistycznego i technicznego możemy Państwu zapewnić:

4 h
Na śląsku
Minimalny czas oczekiwania na naszego Inżyniera Serwisu nawet do 4 godzin na terenie śląska.
1 h
Na terrenie kraju
Podpisanie umowy z partnerami w całej Polsce gwarantują 24 godzinną reakcję serwisową na terenie całego kraju.
1
Techników

Ponad 200 techników w całym kraju pracuje dla satysfkacji naszych Klientów.

Posiadamy autoryzację na dystrybucję i serwis wszystkich urządzeń koncernu Nashuatec oraz wiodących na rynku firm.

Nashuatec jest międzynarodową korporacją działającą od 1881 roku. Posiada niezliczoną liczbę patentów na różne urządzenia biurowe. Specjalnością firmy są nowe sieciowe rozwiązania cyfrowe do drukowania, kopiowania, faksowania i skanowania. Ponadto podpisalismy umowy serwisowe z dystrybutorami takich marek jak: Canon, Infotec, Kyocer-Mita, Konica-Minolta, Toshiba, Develop, Hawlett Packard uzyskując wiedzę techniczną, dokumentację oraz dostęp do oryginalnych materiałów i części zamiennych.